niedziela, 12 października 2014

"Nie kupuj więcej zabawek, bo już i tak wszędzie leżą"


Te słowa zawsze wypowiada moja mama, gdy widzi, że chcę zamówić Kamie nową zabawkę. 
Jako, że trzeba było sobie z tym jakoś poradzić rozwiązanie było proste. 
Mamy najzwyklejsze pudełko z Leroy'a!

Od wczoraj w domu jest czyściutko :) 
Za czym idzie możliwość dalszego psiego zakupoholizmu! :D 


Tak na prawdę zabawek na razie mamy bardzo mało. Jestem świetna w ich gubieniu.
Teraz mam nadzieję się to chociaż w pewnym stopniu zmieni. 

Karmę również się wpakowało :)

Pies też jest za! (:

To było tak krótko i na temat.

Zapraszam też do obejrzenia naszego nowego filmiku.
Takiego na próbę. Uczę się montować i czekam na lepszy sprzęt :)

Pozdrawiamy
K&K

5 komentarzy:

  1. Elegancko i wygodnie, gut idea XD
    Kama wie co dobre XD
    A filmik oczywiście widziany przeze mnie wcześniej, ale bardzo mi się podoba jeśli chodzi o montaż i o, eee, aktorów? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sprytne rozwiązanie:) Haha, psa też do pudła wpakowałaś? xD Filmik cudny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja to znam.. :P "po co mu jeszcze zabawek, on juz tyle tego ma" :D Niestety filmiku nie dam rady obejrzeć, bo jestem na telefonie, a komputer mi się zepsuł. Ja rzeczy psa wpakowałam do takiego koszyczka . :P Teraz tam są.moje kosmetyki, a zabawki dałam do organizera na bieliznę z Ikei :D

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas: life-of-crazy-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawki moich kotów również pięknie leżą w pudełku :D Tak jest najwygodniej i najestetyczniej ;)
    Śliczne zdjęcia oraz piękna Kama :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełko, lubię pudełka :3 Tylko teraz staraj się utrzymywać porządek :D Świetny filmik ^^

    OdpowiedzUsuń