środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014

Jako, że dziś rok 2014 pójdzie w zapomnienie (niedosłowne), a światło dzienne (a w zasadzie nocne) ujrzy 2015, należałoby więc napisać, choć pokrótce podsumowanie roku, który jeszcze trwa :) Otóż 2014 był bardzo szczęśliwym rokiem i z pewnością będę go miło wspominać. Było pełno szczęśliwych momentów. Moja wiedza (szczególnie) kynologiczna, poszerzyła się o wiele bardziej.


Co przede wszystkim, szczęśliwego zdarzyło siędla mnie, w tym roku: 
  • Miałam okazję spotkać się (w końcu) z pewną (najlepsiejszą!) osobą, zapoznaną w internecie. 
  • Przemierzyłam szmat drogi, żeby tylko dostać się na DCDC w Warszawie. 
  • Udało mi się złapać dysk na DCDC Poznań. 
  • Dostałam pozwolenie na jedno z moich największych marzeń. 
  • Zaczęłam oglądać anime :D
  • Odkryłam nowe pasje.
  • Dostałam lustrzankę. 
  • Mam w końcu swój własny pokój.
  • Zapoznałam pełno psiarzy.
  • Zrobiłyśmy z białą niesamowite postępy.
  • Odwiedziłam Annówkę.
  • A co najwspanialsze; w końcu zaczęłam rozumieć i dogadywać się z własnym psem!
Z pewnością rok ten, będę pamiętać długo, długo. Był wspaniały i oby taki jego obraz, pozostał w mojej pamięci! :)


Na rok 2015 mam pełno planów, które mam nadzieję, uda mi się zrealizować. Możliwe, że takim sposobem następny będzie jeszcze lepszy niż teraźniejszy! :)

W każdym razie, życzę wszystkim,
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! :)



6 komentarzy:

  1. Miałaś dobry rok, miło :) Oby kolejny był jeszcze, jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście był to świetny dla was rok! Gratulacje i życzę dalszych sukcesików w następnym roku! A na pewno będą! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miły rok :) Oby tak samo było w nowym roku,a nawet lepiej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.
      Zostaliście u mnie nominowani do Liebster Blog Award http://goldenszastek.blogspot.com/2015/01/nominacja-do-liebster-blog-award.html
      Zapraszam do zabawy ;3

      Usuń
  4. Witam! Twój blog został przeze mnie nominowany do Liebster Blog Award. Więcej informacji tutaj: http://kundelkowelove.blogspot.com/2015/01/podsumowanie-roku-2014-i-lba.html
    Oczywiście nie musisz brać udziału.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałyście nominowane do LBA! Więcej informacji u nas na blogu!
    http://pitbullterrieragility.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń