środa, 3 grudnia 2014

Post nie mający większego sensu.

 Dzisiaj przychodzę tylko z pytankiem.
Miałam na celu, napisanie posta o pobycie w Annówce. Jednak do dziś nie mam zdjęć, tak więc muszę wziąć na wstrzymanie. W takim bądź razie wypadałoby napisać coś innego. Dam trzy propozycje na posty. Wybierzcie sobie taki temat jaki najbardziej was interesuje lub po prostu chcecie przeczytać. Własne propozycje mile widziane! ;)

Tematy:
- Westie i obedience
- Doceń to co masz 
 - 50 faktów o Kamie



Pozdrawiam:
K&K

7 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy są bardzo ciekawe, może pierwszy?:) Podoba mi się ten wygląd bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wszystkie... drugi, albo pierwszy może :)
    Piękne te zdjęcia w nagłówku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 faktów o Kamie :)
    Lub moja propozycja czyli : West i frisbee moja przygoda. :)

    Http://przygodys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny byłby post "Doceń to co masz" :)

    OdpowiedzUsuń