środa, 24 grudnia 2014

Święta, święta i jeszcze raz święta! :)

Życzenia powinnam złożyć przed wigilią, ale cóż ani czasu, ani natchnienia. Tak, więc piszę to teraz. Chciałabym Wam wszystkim życzyć wesołych świąt, szczęśliwego nowego roku, dużo sukcesów i radości w 2015 oraz wszystkiego co tam sobie zamarzycie! :) 

Mistrz głupich min :D
Nam święta (a przynajmniej mnie) mijają najlepiej na świecie. Dostałam coś na co bardzo długo czekałam ;) Od dziś posty będą lepsze, bo wzbogacone o....
LEPSZE ZDJĘCIA! :D

Pofociłam już dziś trochę, więc pokażę efekty :) 

Na pierwszy ogień Kamowe fotki:



Kadr ( </3) jednak żal nie wstawić :)


Na drugi ogień, cała reszta:
Pierwszy test obiektywu :) 





A jutro lecimy na pierwsze "dworne" fotki :D

Co do prezentu dla Kamy. Niestety nie doszedł, więc byłam zmuszona dać białej tylko kość, którą kupiłam wczoraj. Paczka może dojść dopiero po nowym roku, więc jeszcze trochę musimy na niego poczekać.

Jeszcze raz,razem z białym potworem życzymy wszystkim 
WESOŁYCH ŚWIĄT!

<Może ktoś się również pochwali co dostał pod choinkę? :)>

Pozdrawiamy:
K&K

6 komentarzy:

  1. Nareszcie masz swoją zabaweczkę, zawalisz czytelników zdjęciami xD Śliczne foty, fajne bombki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to czekam teraz na maaaaaase fotek ! xd z chęcią pooglądam terierka ;3
    ja dopiero oszczędzam na swoje cudeńko ale może za rok dostane pod choinkę właśnie cudeńko ;3
    Wesołych Świąt i czekam na fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie ten aparat :) Zdjęcia śliczne, na pewno z czasem będą jeszcze lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech nowy sprzęt dobrze i długo służy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sprzęcior i zdjęcia cudne. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracuj, pracuj bo z Kamy dobra modelka :>

    OdpowiedzUsuń