sobota, 7 lutego 2015

Jest i filmik, jest i paczka!

Witajcie!
Dzisiejszy post podzielony zostanie na dwie części. Część dotyczącą naszego filmiku, oraz część dotyczącą paczki! :D

Filmik:
Jak wiadomo, jakiś czas temu pojawił się trailer zapowiadający filmik na 2 lata Kamy ze mną. Gdyby ktoś był tutaj nowy, to odsyłam - klik . Pełna wersja filmiku pojawić miała się w lutym, a konkretniej planowałam go na 9 lutego, bo dokładnie tego dnia dwa lata wcześniej trafiła do mnie moja, mała biała :) Tak jednak wyszło, że filmik skleiłam wcześniej i zwyczajnie nie mogłam wytrzymać, żeby go nie wstawić. Pojawił się więc na yt 5 lutego :) Nie przeciągając, zapraszam do oglądania:


Przyznam się, że miałam dosyć mało materiału, przez co musiałam dogrywać jakieś sceny w domu. Jednak, tak czy owak filmik na moje oko wyszedł całkiem okej, biorąc też pod uwagę, że to mój pierwszy tego typu :D Proszę, więc o ocenę również samego montażu - będę wdzięczna :)

Paczka:
Wczoraj około godziny 12:40, przybył do nas kurier z paczką z Zooplusa. Już od dawnie dawna, chciałam przetestować ten sklep i w końcu udało mi się to zrobić :) Usłyszałam od niektórych osób, że na paczki trzeba długo czekać. Jednak u mnie dostawa była błyskawiczna :) Zamówienie złożyłam w sobotę, w poniedziałek paczka została wysłana, a we wtorek kurier już był pod moimi drzwiami. Tyle, że nie było w ten czas nikogo w domu, a sam kurier (który swoją drogą był jakiś dziwny i "nawiedzony") stwierdził, że nie może przyjechać później. Dostawa była więc przewidziana na piątek, kiedy to kończę wcześniej lekcje.





W paczce znajdowało się:


  • Karma Purizon kurczak z rybą - 400g 
  • Mokra karma Lukullus, drób z jagnięciną - 400g 
  • Przysmaki Rinti Extra Chicko z kurczakiem- 250g
  • Przysmaki Rinti Extra Bites, kurczak z marchewką i szpinakiem - 100g
  • Przysmaki Bosch Fritees, pakiet mieszany- 3x200g
  • Przysmaki FutterBar, jagnięcina z ziemniakami i jabłkiem - 100g 
  • Rocco Chings, pierś z kurczaka sucha - 250g 
  • Piłka ROGZ Grinz 
  • GRATIS! Rocco Chings, suszony kurczak - 45g 

Jak widać, zakupy były typowo jedzeniowe. Zamawiałam w zooplusie ze względu na piłkę z zębami, na którą czaiłam się już od dawna i tak znane tego czasu, przysmaki z boscha :) Cena za wszystko wyniosła 102,40zł, więc nie tak źle, aczkolwiek dosyć dużo jak za praktycznie same jedzenie. Jednak czego to się nie robi dla pieseczka :) Teraz przynajmniej mamy zapasy smaków i nie będę musiała biegać co chwilę do zoologa po nowe :))

Nie testowałyśmy jeszcze wszystkiego, jednak mogę powiedzieć, że przysmaki z Rinti to strzał w dziesiątkę i pies je po prostu uwielbia! :D W odróżnieniu od puszki z Lukullusa, której nie chce ruszyć ;) Purizon też nie przebił Acany, którą do tego czasu sucza jadła. Ale przynajmniej spróbowałyśmy czegoś nowego i wiem już, żeby tego więcej nie kupować :) 

To tyle w tej jakże krótkiej notce. 
Czekam na opinie odnośnie filmiku!  
A może chciałby ktoś czegoś recenzje? :)

Pozdrawiamy:
Klaudia&Kama 

13 komentarzy:

  1. Bardzo zwinna i posłuszna psinka :) Filmik bardzo mi się podobał, ja na montażu nie znam się wcale, więc podziwiam osoby które potrafią cokolwiek posklejać, żeby miało to ręce i nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmiku obejrzałam na razie tylko kawałeczek, bo transfer </3, ale jeszcze do niego wrócę, jesteście z Kamą przecudne! :D
    Że niby przesyłka z zoo+ długo idzie? No nie sądzę xd U mnie to nawet na następny dzień potrafi przyjechać, a zamawiam średnio co 3 miesiące :) Dużo tych przysmaczków, fajna piłka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, filmik bardzo mi się podobał ^^ miło się to ogląda, tak wiele umiecie :3
    Zooplus to świetny sklep, a paczki przychodzą bardzo szybko :D Jak dużo przysmaków :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super filmik ! Super wam idzie ! Pozazdrościć ;p
    Kolejna osoba która zamawia z zoo+ xD muszę faktycznie zaoszczędzić kasy na paczkę może po wakacjach coś zaoszczędzę i w końcu kupię co kolwiek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmik jest świetny! Bardzo ładnie go zmontowałaś :> Ukłon dla Ciebie <3
    Ach, tyle żarełka przypadło dla Kamy. Jeszcze ta przesłodka piłeczka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny filmik. :> Ale dużo smakołyków. Same pyszności. :D Ja też ostatnio tak myślałam nad zamówieniem paczki na zooplusie... i chyba w końcu to zrobię. :) Kusi mnie ta piłka. xdd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy filmik oraz ciekawe zakupy. :D
    Zastanawiam się co jeszcze mam dokupić mojej małej kulce zanim przyjedzie i może znajdę coś na liście Twoich zakupów lub coś podobnego. :D
    Niestety zabawek dla Cavalierów nie ma zbyt wielu... :\


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: myflyingcavalier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudnego pieska. Zapraszam na mojego bloga http://podazac--za--psia--lapa.blogspot.com wpadnij , skomentuj i zaobserwuj ! Z góry dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podziwiam Cię za cierpliwość i zaangażowanie jakie włożyłaś w treningi dla psa, naprawdę szacun, ja niestety nie mam na to czasu i chyba cierpliwości. Co do zooplusa, to świetny sklep, niskie ceny w odróżnieniu do innych zoologicznych, zawsze zamawiam tam zabawki i karmy i zawsze jestem zadowolona :)
    Jeśli masz ochotę możesz poczytać o mojej suni, co prawda, mam dopiero kilka wpisów, ale zawsze coś http://www.futrzaneopowiesci.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciałą recenzję Przysmaki FutterBar, jagnięcina z ziemniakami i jabłkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to akurat niemożliwe. Suczy akurat te smaki, nie zasmakowały ani trochę, więc oddałam całe opakowanie znajomej ;)

      Usuń
  11. Świetny blog! Będę tutaj wpadać! :)
    Ambitny piesio <3

    OdpowiedzUsuń