piątek, 1 maja 2015

Zawsze jeden wpis w miesiącu...

Otóż właśnie tak jak sugeruje tytuł, na jeden miesiąc przypada jeden post. Nie jest to planowane, a wręcz samą mnie to denerwuje. Naprawdę chciałabym pisać więcej i częściej, ale brak mi pomysłów. Wena utrzymuje się tylko przez jeden dzień po opublikowaniu jakiegoś posta, co jest spowodowane dumą, że udało mi się coś napisać :P Dziś zaczyna się maj, a już myślałam, że zdołam opublikować dwa posty w kwietniu. Oczywiście się przeliczyłam, jak zawsze w zasadzie. Ale nie smęcąc, to chciałabym w tym miesiącu napisać przynajmniej dwa posty, zaczynając od tego :) Ten w zasadzie jest bardziej organizacyjny "o wszystkim i o niczym", a kolejny będzie bardziej "konkretny" :)


No to na początek...
zaczęła się wiosna, wyszło piękne słońce i wzrosła temperatura. Większość ludzi jest mega zadowolonych i z pewnością uwielbia tę porę roku, gdzie wszystko budzi się do życia. Ja jednak znajduje się w tej mniejszości i wiosna wprowadziła tylko niepotrzebne problemy. Jestem bardzo słaba na wyższą temperaturę i źle się od niej czuję. Kama się strasznie szybko męczy i w zasadzie nic nie można robić, czego nie lubię najbardziej. Aktualnie jest całkowicie zarośnięta, a ścięta zostanie dopiero 16 maja. Co ciekawe, nie dość, że pies mi się szybciej męczy, to jestem na tyle genialna, aby ciągle zapominać wziąć wody (brawa dla mnie :P). Czekam z niecierpliwością na to, aż w końcu wróci turboszurek i nasza przerwa od pracy się skończy (przyznam, że mnie to wykańcza).

Boję się co będzie latem. Oby 4 lipca, gdy wybieramy się na semi (szczegóły w zakładce "kalendarz") temperatura nie była zbyt wysoka, bo pies odmówi współpracy (a szczególnie za dyski).


Następna rzecz, to ... FOTKI :D
Mam pełno fotek z różnych dni, więc chociaż część trzeba wstawić! :)

Jeden z największych sukcesów ... Kama bawiła się z psem! <3












"A po co mi grawitacja? :D" 
4 ostatnie fotki są najświeższe - dzisiejsze :)

Teraz mam do Was 2 pytania...
Czy chcecie, abym zamieszczała zdjęcia również innych psów, przyrody itd.? :) 
oraz
Czy widzicie różnicę w zdjęciach z tego postu, a z poprzedniego? Jeśli tak, to jak myślicie... z czego to wynika? :) 


Teraz kolejna sprawa; czego recenzje byście woleli? :)
Do wyboru:
- CyberRubber - piłka ażurowa
- Kong wubba puppy

________________________________________________

I to w zasadzie byłoby na tyle :)

Pozdrawiamy:
K&K


8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Zauważyłem w nich taką artystkę. Fajnie by było gdyby było więcej zdjęć innych psów ;) Lepsze ujęcia były, teraz są jeszcze, jeszcze lepsze! Dużo zapewne ćwiczyłaś :) Ja przyznam, lubię wiosnę, ale lato według mnie najlepsze :) Choć w zbyt gorące dni też fajnie nie jest :) Zrób recenzję Konga wubba puppy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć nie o tym myślałam, bo coś innego się typowo zmieniło :)

      Usuń
  2. Witam w klubie tych co nie lubią ciepła. Dla ludzi fajnie, ale nie dla psów - no może dla tych co wodę kochają.
    Również mam nadzielę, że 4 lipca będzie "normalna" temperatura, bo czarny pies i duże słońce to niezbyt fajne połączenie.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepszy jeden wpis w miesiącu niż nic, nie ma co się przejmować, może jeszcze będziesz mieć więcej pomysłów na posty ;) Zdjęcia rzeczywiście się poprawiły, dobrze, że zmieniłaś to co zmieniłaś (wiadomo co, ale nie napiszę :D), teraz jest więcej przyjemności z podziwiania ich *-* zamieszczaj ich więcej i nie tylko te ślicznej Kamci, czemu by nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepsze to niż nic ;) Pogoda i wyższa temperatura dość że nie dla mojego psa to i dla mnie też nie bardzo. Ale jakoś zawsze dajemy radę :)
    Zdjęcia są genialne i piękne. Z wielką przyjemnością obejrzę jeszcze inne zdjecia :) Z recenzji fajnie by było przeczytać Kong wubba puppy :)
    Pozdrawiam,
    goldenszastek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak piszesz rzadziej to przynajmniej jest o czym napisać, nie ma co się zmuszać jak coś :) Sama często mam problemy z systematycznością ;-; Ja też nie przepadam za wiosną i ciepłem, z wielu powodów >.>
    Zdjęcia śliczne, domyślam się z jakiego powodu, super ^^ I dodawaj jak najwięcej zdjęć, mogą być różne, ja tak robię :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepszy jeden ciekawy wpis co miesiąc niż codzienne lanie wody! Chętnie obejrzymy jeszcze wiecej twoich zdjeć :)
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy, nieco zabawny post i piękne zdjęcia. :)
    Według mnie im więcej jakichkolwiek zdjęć, tym lepiej.
    Jednakże ja osobiście wolę, gdy zdjęcia są rozrzucone w różnych częściach tekstu.
    To znaczy - kiedy zdjęcia oddzielają jakąś część tekstu.
    Dodatkowo są lepiej wyróżnione.
    Ale to tylko moja, skromna opinia, nie jestem jedyną czytelniczką tego bloga.

    Wolałabym przeczytać recenzje Kong Wubba Puppy.
    Co do zdjęć to nie jestem pewna, gdyż stałą czytelniczką jestem tak na prawdę od niedawna.

    Pozdrawiamy,
    Gosia & Ruby
    myflyingcavalier.blogspot.com (jeszcze nic nowego, ale niedługo to zmienię)

    OdpowiedzUsuń