czwartek, 25 czerwca 2015

(Almost) Holiday!

Zakończenie roku szkolnego już jutro, co oznacza początek pięknych dwóch miesięcy wakacji! Sami powiedzcie... kto się nie cieszy? :D Wakacje to przede wszystkim, więcej czasu na wszystko, czyli również więcej czasu dla psa. Czas, w którym się trenuje, ćwiczy, pływa, wyjeżdża i korzysta z ciepła! Mnie przede wszystkim zachwyca myśl o jeziorach i wyjazdach (uwielbiam podróżować) <3 
Nasze przygotowania do wakacji trwają i właśnie tego będzie dotyczył ten post. Zacznijmy od tego co rzadko się zdarza, czyli .... porządków

Tak, jestem osobą, która praktycznie nie sprząta w domu :p Muszę się przyznać, że praktycznie cały czas mama sprząta mi w pokoju i tak jest w zasadzie od zawsze. Nie lubię bałaganu, ale też nie lubię sprzątać, więc wychodzi jak wychodzi. W każdym razie, pewnego dnia (poniedziałek) olśniło mnie i postanowiłam ogarnąć trochę psie rzeczy (moje też, ale przede wszystkim psie). Pozbierałam wszystkie zabawki walające się po domu, wrzuciłam do naszego 'pudełka' i wzięłam się za szafkę. Tam trochę więcej roboty. Na koniec, miałam całą siatkę papierów i rzeczy, które nadawały się tylko do śmietnika, ale znalazłam też całe pudełko smaków z boscha! ;D 
Nie chwaliłam się, ale jakiś czas temu, udało nam się zająć III miejsce w konkursie "Pokaż co potrafisz!" u Nie taki york straszny. Nagrodą był bon do sklepu apetete oraz adresówka safepet. Jeszcze raz bardzo dziękujemy! :) Przed wczoraj (wtorek) przyszła paczka, którą zamówiłam właśnie za wygrany bon, a wczoraj przyszła również adresówka :) Wszystko prezentuje się tak:
Dwie paczki przysmaków z brita (let's bite),  saszetka na smaki z trixie i piłka na lince z trixie
Jako, że już w przyszły weekend (4 lipiec) jedziemy do Wałcza, trzeba było zamówić coś jeszcze. Paczka, również przyszła wczoraj, a w niej moje miłości:
hero air 235 x2 , hero xtra distance oraz hero xtra freestyle
Wszystkie nowości prezentują się tak:

Ogólnie jesteśmy już przygotowane, na wakacje, a przynajmniej ich początek :) A na koniec, nasza aktualna (jeszcze niewielka) kolekcja dysków:


A Wy? Jak przygotowujecie się do wakacji? :)

Pozdrawiamy:
K&K

10 komentarzy:

  1. Ale macie dysków! *o*
    Ach nie mogę się doczekać aż jutro opuszczę szkołę i nie będę jej widzieć przez dwa miesiące! :P Ja też nie jestem zwolenniczką sprzątania i mama do dnia dzisiejszego sprząta mi w pokoju. ;p gratuluję wygranej w konkursie! Zazdroszczę adresówki, też myślę nad jej zakupieniem :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że to już koniec roku szkolnego, a jednocześnie bardzo boję, bo po wakacjach wkraczam w nowy świat.
    Ja jestem strasznym leniem i muszę się naprawdę zmuszać do porządków, bo niestety nikt tego za mnie nie zrobi w przeciwieństwie do Ciebie. ;D
    Gratuluję wygranej i życzę dalszych zwycięstw. A kolorystyka dysków jest przepiękna. Zwłaszcza fiolet - mój ulubiony kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje w końcu ! ;) Co do sprzątania to w sumie sprzątam tylko ja w domu, mama gotuje obiady xD
    Gratuluje wygranej ! :)
    No i jaka kolekcja dysków ;D
    Pozdrawiam,
    goldenszastek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kolekcja dysków, miłego rzucania;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie tyle dysków, więc musicie się przede mną popisać i pokazać jak Kamcia łapie! :D
    Bardzo fajne zakupy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał dużo tego (frisbee)! Ja musze jeszcze wiele rzeczy zakupić między innymi jakiś inny kaganiec niż materiałowy (taki już mamy) bo na wakacje taki nie bardzo się sprawdzi, a nie chcę być wyproszona z autobusu czy płacić mandat. Co z tego że york zasady obowiązują! (wsumie się z nimi zgadzam pies to pies).
    Fajne zakupy i gratulujemy wygranej. Jestem tu pierwszy raz a już wiem że nie ostatni.
    Pozdrawiamy K&F

    OdpowiedzUsuń
  7. Taa.. Niewiele dysków. xD
    Fajny ten dowodzik Kamy. Super zakupy. :33

    OdpowiedzUsuń
  8. Te dyski! *-*
    My już jesteśmy po zakupach, chociaż ciągle czuję niedosyt czegoś, co "i tak nam się nie przyda". Ale cóż XD Gratulujemy wygranej i życzymy dalszych sukcesów, a co do zakupów - miejmy nadzieję, że długo Wam posłużą. :)

    Pozdrawiamy,
    Wiktoria z Mirą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę dysków :) Gdzie można kupić taką adresówkę? Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń